چند خطی برای معماری...

به نام خدایی که بهترین نقش آفرین هستیه...

خوب وبلاگ قبلی حسابی خاک خورده بود و فاصله نوشته ها گاه به ماه و فصل می رسید!

من از کارهای ناقص و تکه تکه بیزارم و ترجیح دادم به جای سروسامان دادن به وبلاگ قبلی از نو شروع کنم...


اسم آرکیتکچراسکای1 بر اساس توازن وزنی با بلاگ اسکای2 بود و در ضمن حس خوبی هم بهم منتقل می کنه

عنوان وبلاگ هم ساده ی ساده است:چند خطی برای معماری...

وقتی از قید "برای" استفاده می کنیم انگار داریم برای واژه بعد از اون یه ارزش خاص قائل میشیم، مثل اینکه بگوییم این هدیه برای تو... یه جورایی انگار میخوام بگم هدیه ناقابله و تویی که ارزشمندی...

حکایت این "چند خط من" هم همینه!

چند خطی برای معماری... چند خطی که به طور قطع حق مطلب رو ادا نمی کنه، اما یه جورایی میگه تو (معماری) خیلی برام مهم و ارزشمندی!

نوشته هام یه جورایی دل نوشته است و اول از همه برای خودم، برای دلم می نویسم و بعد مخاطبم هر کسی هست که معماری تو زندگیش یه جایی داره! به خصوص بچه هام (دانشجوهام!) که معماری با اونا برام معنا پیدا میکنه!


1)architecturesky

2)blogsky

نظرات 1 + ارسال نظر
صنم شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 01:38

براتون آرزوی موفقیت می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.